fbpx

Кейс: Як запустити партнерську акцію у стислі терміни?

Чи може працівник без досвіду провести успішну партнерську акцію у стислі терміни?

Завдання

Ми отримали запит від наших партнерів – невеликої молодої фітнес студії з передмістя Києва з проханням допомогти провести партнерську акцію. Ініціатива акції належала їхньому партнеру – туристичній компанії. На момент домовленості, ні фітнес студія, ні туристична компанія практики проведення даного типу акцій не мали. Складність полягала в тому, що від моменту ідеї до моменту реалізації було менше двох тижнів.

Рішення

Координаційну роль взяв на себе представник Markets Consulting Group.

Представник туристичної компанії зайнявся підготовкою сертифікату, первинного тексту для комунікації та графічним супровом для повідомлень у соціальних мережах.

Роль виконавця впала на плечі адміністратора фітнес студії, для якого проведення даного виду акцій було вперше, і робота в якості SMM також.

На допомогу прийшла комбінація методів SCRUM та Design Thinking:

  • Спочатку було проведено невеличкий Workshop, під час якого визначено основні моменти для успішного проведення акції та терміни її впроведення;
  • На наступному етапі, була сформована хронологія дій, та розписані ролі кожного із учасників. Було погоджено, що потреба в щоденних Standup відсутня, і вони відбувались з періодичністю раз на два-три дні.
  • Адміністратор параллельно освоював вміння SMM (так як профільний SMM спеціаліст перебував у відпустці), оскільки було погоджено розміщувати анонси та результати акції в Instagram, Facebook та чаті для клієнтів у Viber.
  • Завдання, ступінь їх виконання та обов’язки кожного із організаторів/виконавців прописувались у Miro.

Результати

Підготовка до дня розіграшу сертифікатів проходила спокійно, по графіку, і у зазначений термін було розіграно у прямому ефірі два сертифікати.

Адміністратор, на плечі якого впала роль виконавця, спокійно, професійно та без емоційного перевантаження впорався із поставленою задачею.

Висновки

Даний кейс ще раз доводить, що сучасні методики SCRUM та Design Thinking допомагають розкрити потенціал ваших працівників і отримати результат без додаткових фінансових витрат.

Хочете дізнатись як методики SCRUM та Design Thinking можуть допомогти саме Вашій компаній? Звертайтесь до Markets Consulting Group.

Потрібна допомога?