fbpx

Кейс: Як побудувати службу клієнтського сервісу власними силами?

До нас звернулася українська компанія-виробник біопрепаратів для рослинництва та тваринництва з проблемою відсутності знань по збору зворотного зв’язку та роботі над підвищенням лояльності з перспективою збільшення продажів.

Для вирішення цієї проблеми команда замовника, яка складалась із восьми осіб (представники таких департаментів як: продажі, маркетинг та лабораторія), в січні-березні 2023 року проходила корпоративний курс «Служба клієнтського сервісу власними силами» у Markets Consulting Group

Завдання

Для вирішення поставленої проблеми ми взяли за мету виконати наступні завдання:

  • Навчити команду замовника інструментам та алгоритмам по створенню служби клієнтського сервісу;
  • Допомогти впровадити отриманні знання в життя.

Рішення

Щоб виконати поставлені завдання ми вирішили:

  • Ознайомити команду з методикою SCRUM;
  • Побудувати навчальний процес в стилі Design Thinking;
  • Проводити навчання у комбінованому форматі: вебінари + воркшопи;
  • Організувати навчання так, щоб команда змогла повністю впровадити пілот, а реалізація наступних циклів була зафіксована в річному плані.

У навчальному процесі нам допомагали такі програми: Miro, Google Sheets, Skype, PowerPoint, Excel.

Результати

По закінченню навчання було отримано:

  • Реалізований пілот з отримання зворотного зв’язку від клієнтів (формування анкети, опитування, опрацювання отриманих відповідей, пошук рішення для озвучених клієнтами проблем);
  • Сформований алгоритм збору звернень від клієнтів через усі канали комунікації;
  • Проаналізований «контакт центр» в усіх наявних каналах комунікації;
  • Сформовані обов’язкові вимоги до CRM, які дозволять оперативніше реагувати на звернення клієнтів;
  • Розроблений план дій на один календарний рік з розбивкою на ролі (по матриці RACI) у поєднанні з таймінгом кожного з процесів та процедур;

Погоджений супровід Markets Consulting Group у подальших циклах реалізації – у  ролі консультанта.

Висновки

Покращувати клієнтський досвід (Customer Experience) можна власними силами, і дані покращення можуть приносити майже миттєві результати у вигляді повторних покупок від задоволених клієнтів.