fbpx
Дослідження та корпоративні тренінги по методикам: Customer Experience, Service Design, Market-Based Management

Інтенсив

Старт: відразу

Інтенсив із Service Design

За 3 вебінари отримайте дорожню карту створення інноваційних продуктів і послуг за методикою Service Design:

  • Без зайвої теорії – тільки чіткий алгоритм дій
  • Без обмежень – працює для продажів, маркетингу та продуктів
  • Без перевантаження – 3 вебінари, після яких ви точно знаєте, що робити

За допомогою дорожньої карти по методиці Service Design ви зможете:

📝

розробляти інноваційні продукти чи послуги без хаосу та невизначеності

🔑

мінімізувати ризики провалу нових продуктів

🛠️

легко знаходити слабкі місця в бізнес-процесах

💵

швидко впроваджувати інновації, які клієнти куплять

Інтенсив буде корисним, якщо ви:

Керівник відділу маркетингу або продажів

  • Відповідає за розвиток продуктів і збільшення прибутку;
  • Вже запускали нові послуги або продукти, але не всі з них стали успішними;
  • Хочете мінімізувати ризики та зрозуміти, що насправді потрібно клієнтам.

Менеджер з розвитку бізнесу або продукту

  • Працюєте над створенням нових продуктів та оновленням  існуючих;
  • Маєте досвід аналізу ринку, але не завжди впевнені у правильності рішення;
  • Хочете отримати чіткий алгоритм роботи, щоб запускати продукти без провалів.

Власник бізнесу

  • Маєте труднощі у запуску нових товарів та послуг;
  • Шукаєте методику, яка допоможе економити ресурси при розробці нових продуктів та послуг?;
  • Шукаєте методологію, яка допоможе створювати продукти, які точно знайдуть клієнта.

Сервіс-дизайнер або UX-спеціаліст

  • Хочете покращити навички у Service Design та навчитися будувати цілісні рішення;
  • Знаєте окремі інструменти, але немає системного розуміння алгоритму;
  • Прагнете структурувати свої знання та застосовувати їх на практиці.

Олена Микитенко:

Експертка у Service Design (SD), Customer Experience (CX) та Market-Based Management (MBM), яка трансформує теоретичні знання у практичні бізнес-рішення.

🔹 Створила систему прийняття рішень на основі 6-річного досвіду в сервіс-дизайні та 20-річної практики маркетингових досліджень, що дозволяє бізнесу спиратися на реальні дані замість припущень.

🔹 Розробила та впровадила навчальну програму, за якою з 2020 року пройшли навчання 90+ фахівців, які успішно застосовують методики Service Design та SCRUM.

🔹 Реалізувала понад 500 B2B та B2C маркетингових досліджень в Україні та країнах пострадянського простору.

🔹 На основі її досліджень приймалися інвестиційні рішення для бізнесів з оборотом більше 1 мільярда гривень на рік.

🔹 Допомогла компаніям інтегрувати Design Thinking для зниження ризиків при запуску нових продуктів, оптимізації процесів та покращення клієнтського досвіду.

🔹 Має успішний досвід роботи з компаніями в Україні, Європі та країнах пострадянського простору.

🔹 Спікерка на галузевих конференціях, авторка 10+ корпоративних навчальних програм.

🔹 Розвиває культуру клієнтоцентричності через консультації та освітні програми з SD, CX та MBM для організацій різного масштабу

"Люди вчаться лише на власних помилках - Service Design допомагає зробити ці помилки менш болісними"

Олена Микитенко

Програма інтенсиву

Вебінар №1

1. Знайомимось з алгоритмом:

  • Розбираємось що таке Service Design та Design Thinking;
  • Еволюція Design Thinking;
  • 5 принципів Service Design;
  • Дорожня карта по методиці Service Design.

Приклади використання з практики  Олени:

  • Стартап – у ніші фітнес.

Вебінар №2

2. Пошук проблеми/бізнес задачі:

  • Де беремо проблему для проєкту?;
  • Підготовка до досліджень;
  • Підбираємо кореспондентів;
  • Будуємо план дослідження;
  • Підбираємо методи дослідження.

Рекомендації та лайфхаки як проводити дослідження від Олени

3. Аналіз (групування та вивантаження) отриманої інформації за допомогою інструментів:

  • Research Board;
  • Персона;
  • Customer Journey Map;
  • Робота з інсайтами.

Вебінар №3

4. Ідеація (пошук варіантів рішення проблеми):

  • Генерація ідей;
  • Відбір ідей;
  • Реалістичність ідей.

Практичне завдання на інтенсиві

5. Прототипи та тестування:

  • Навіщо потрібні прототипи?;
  • Види прототипів;
  • Алгоритми розробки прототипів.

Практичне завдання на інтенсиві

6. Імплементація (впровадження):

  • Customer Journy “to be”;
  • System Map “to be”;
  • Blueprint “to be”.

Бонуси

Доступ до чату-пітримки

20+ шаблонів готових до використання

Відгуки з попередніх івентів

Результати, які можна отримати після інтенсиву:

Система-тизуєте

знання по Service Design

Зрозумієте

як аналізувати потреби клієнтів, щоб створювати дійсно затребувані продукти та послуги

Навчитесь

будувати процес розробки продукту структуровано, крок за кроком, без хаосу та невизначеності

Освоїте

основні методи дослідження клієнтського шляху та визначати найболючіші точки

Зможете

визначити першочергові кроки для покращення існуючих продуктів або розробки нових

Olena_Blu (3)
Sayt2
Sayt
Sayt4

Як буде проходити інтенсив?

  • Одразу після оплати ви отримаєте доступ до телеграм-каналу, в якому  розміщено усі матеріали інтенсиву: (вебінари, презентації та шаблони);
  • Протягом трьох вебінарів ви будете знайомитись із тим як побудувати дорожню карту проєкту за методикою Service Design;
  • Всім учасникам буде доступний телеграм-чат з підтримкою, де ви зможете поставити свої запитання та отримати відповіді від Олени;
  • Доступ до інтенсиву безстроковий.

Найпоширеніші запитання

Так, інтенсив побудований так, щоб початківці могли легко зрозуміти алгоритм роботи.

Вам будуть доступні:

  • вебінари у записі;
  • презентації з теоретичним матеріалом;
  • шаблони інструментів, готові до використання

Підтримка в телеграм-чаті на постійній основі без терміну закінчення!