Експрес-вебінар
Сервіс дизайн – аналіз та синтез
Познайомтесь з другим блоком Сервіс Дизайн Мислення (SDT) – АНАЛІЗ та СИНТЕЗ та дізнайтесь:
- як заповнювати Research board ;
- що таке Customer Journey Map “as is” ;
- що таке Персона
Дата: очікується
Час: 19:00 (за київським часом)
Вартість: 600 грн.
Місце проведення: Online
Тривалість
60 хв+
Рівень складності
Початківець
Вартість
600 грн.
На експрес-вебінарі “Сервіс дизайн – аналіз та синтез” ви дізнаєтесь:
Як заповнювати Research board
Що таке метапрограми
Як описати Персону
Що таке Customer Journey Map “as is”
Що таке формула інсайтів
Детальна програма експрес-вебінару “Аналіз та синтез” в сервіс дизайні
1. Згадуємо:
- Карта проєкту по методиці Service Design Thinking
2. Технологія використання інструменту Research Board:
- 2.1. Вивантаження та візуалізація інформації;
- 2.2. Кластеризація
3. Технологія використання інструменту Персона:
- 3.1. Метапрограми;
- 3.2.Компас метапрограм;
- 3.3.Опис персони
4. Технологія використання інструменту Customer Journey Map:
- 4.1. Драфт Customer Journey Map;
- 4.2. Задачі користувача;
- 4.3. Емоції користувача;
- 4.4. Важливість кожного кроку для користувача;
- 4.5. Точки болі користувача
5. Технологія використання інструменту Формула Інсайтів:
- 5.1. Первинні інсайти;
- 5.2. Розуміння глибинних потреб та мотивації користувача через заповнення формули інсайтів;
- 5.3.Пріоритизація та групування інсайтів в портфоліо інсайтів
Спікер:
Олена Микитенко
- Co-founder у Markets Consulting Group та сертифікований тренер по Service Design
- З 2019 року вивчає та практикує методику Service Design
- Проходила навчання в таких школах як: Designthinkers Academy, Service Design Academy by INEX Partners & Ideas First та MadeFor
- Постійний відвідувач воркшопів, вебінарів та конференцій по Service Design/Design Thinking
- Керівник 500+ B2B маркетингових досліджень в Україні та країн колишнього СРСР
Відгуки
Про організатора
Для бізнесу, який хоче динамічно розвиватися, не втрачаючи прибутковість, Markets Consulting Group пропонує дослідження та корпоративні тренінги по методикам Customer Experience, Service Design та Market-Based Management. Послуги компанії допомагають вирішити питання швидшими та менш затратними методами, оскільки MCG має досвід виконання проєктів з транснаціональними компаніями з 2009 року та постійно інвестує в засвоєння нових знань та практик.