fbpx

Дизайн мислення і дослідження: витрачаючи заробляємо

Viktoriya Danylova експерт в стратегічних дослідженнях
Вікторія Данилова

Експертиза в стратегічних дослідженнях

Зустріч з експертом:

Дизайн мислення і дослідження: витрачаючи заробляємо

На зустрічі з експертом обговоримо наступне:

  • чому важливо проводити дослідження?
  • які проблеми можуть очікувати бізнес без досліджень?
  • які бонуси отримує бізнес якщо проведе дослідження?

Дата: очікується

Час: 19:00 (за київським часом)

Вартість: безкоштовно

Місце проведення: Online


Тривалість

45 хв+

Рівень складності

Початківець/Експерт

Вартість

Безкоштовно


На зустрічі будемо обговорювати наступні питання:

  1. Знайомство з запрошеним гостем;
  2. Короткий екскурс з яких етапів складається карта проєкту по методиці Service Design Thinking;
  3. Чому етап Дослідження – дуже важливий для бізнесу?
  4. Чому його не варто пропускати? Які негативні наслідки це може мати?
  5. Наш експерт поділиться кейсами із практики;
  6. Запитання-відповіді

Viktoriya Danylova експерт в стратегічних дослідженнях
Вікторія Данилова

Запрошений експерт:

Вікторія Данилова

  • Зараз: Менеджер із Стратегічних досліджень ринку, смаків споживачів та сталого розвитку, Україна, Східна Європа і Центральна Азія, компанія Якобз Дауе Егбертс
  • Робота з брендами-лідерами ринку: Jacobs, Carte Noire, L’OR, Pickwick, Tetra Pak, Morshynska, Миргородська, Borjomi
  • 500+ проектів для зростання брендів-лідерів – вивчення ринків, тестування нових продуктів, вивчення смаків і поведінки споживачів тощо, 50+ стратегічних воркшопів
  • Побудова і організація роботи функції стратегічної маркетингової і аналітичної експертизи, а також функції сталого розвитку в міжнародних і локальних компаніях
  • Робота B2C і B2B з 15+ категоріями: Кава, Чай, Бутильована вода, Соки і Нектари, Негазовані напої, Молочні продукти, Дитяче харчування, Пакування і Обладнання для пакування харчових продуктів та інші
  • Мультикультурний досвід роботи з 15 країнами
  • Щоденний стратегічний і маркетинговий консалтинг малого сімейного бізнесу ветеринарних послуг
  • Освіта: магістр соціології, КНУ ім. Тараса Шевченка, Digital Marketing Institute, численні тренінги з управління продуктовим портфелем і управління цінністю брендів