Експертиза в стратегічних дослідженнях
Зустріч з експертом:
Дизайн мислення і дослідження: витрачаючи заробляємо
На зустрічі з експертом обговоримо наступне:
- чому важливо проводити дослідження?
- які проблеми можуть очікувати бізнес без досліджень?
- які бонуси отримує бізнес якщо проведе дослідження?
Дата: очікується
Час: 19:00 (за київським часом)
Вартість: безкоштовно
Місце проведення: Online
Тривалість
45 хв+
Рівень складності
Початківець/Експерт
Вартість
Безкоштовно
На зустрічі будемо обговорювати наступні питання:
- Знайомство з запрошеним гостем;
- Короткий екскурс з яких етапів складається карта проєкту по методиці Service Design Thinking;
- Чому етап Дослідження – дуже важливий для бізнесу?
- Чому його не варто пропускати? Які негативні наслідки це може мати?
- Наш експерт поділиться кейсами із практики;
- Запитання-відповіді
Запрошений експерт:
Вікторія Данилова
- Зараз: Менеджер із Стратегічних досліджень ринку, смаків споживачів та сталого розвитку, Україна, Східна Європа і Центральна Азія, компанія Якобз Дауе Егбертс
- Робота з брендами-лідерами ринку: Jacobs, Carte Noire, L’OR, Pickwick, Tetra Pak, Morshynska, Миргородська, Borjomi
- 500+ проектів для зростання брендів-лідерів – вивчення ринків, тестування нових продуктів, вивчення смаків і поведінки споживачів тощо, 50+ стратегічних воркшопів
- Побудова і організація роботи функції стратегічної маркетингової і аналітичної експертизи, а також функції сталого розвитку в міжнародних і локальних компаніях
- Робота B2C і B2B з 15+ категоріями: Кава, Чай, Бутильована вода, Соки і Нектари, Негазовані напої, Молочні продукти, Дитяче харчування, Пакування і Обладнання для пакування харчових продуктів та інші
- Мультикультурний досвід роботи з 15 країнами
- Щоденний стратегічний і маркетинговий консалтинг малого сімейного бізнесу ветеринарних послуг
- Освіта: магістр соціології, КНУ ім. Тараса Шевченка, Digital Marketing Institute, численні тренінги з управління продуктовим портфелем і управління цінністю брендів